Hello March! Please be good

By Unknown - marca 04, 2017

Hejka naklejka! 
Zaczyna się kolejny miesiąc, który jak do tego czasu przynosi nam cudowną pogodę. W końcu zaczęło robić się ciepło i mam nadzieję, że taka pogoda pozostanie z nami na dłużej. Słoneczko świeci i każdy jakoś częściej się uśmiecha. Oby tylko powiedzenie w marcu jak w garncu nie spełniło się tym razem.
Nie wiem jak wy, ale dla mnie marzec to oznaka zbliżającej się wiosny co wiążę się z rozkwitającymi kwiatkami oraz pąkami na drzewach. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Nie jest ani za zimno, ani za ciepło, po prostu w sam raz i wszystko około nas zaczyna powracać do życia. To jest chyba ta cecha wiosny, która najbardziej do mnie przemawia.
Marzec wiążę się także z nie za bardzo przyjemnym tematem, a mianowicie szkołą. Osobiście już mam troszeczkę dość szkoły i wszystkiego co jest z nią związane. Cały marzec mam zawalony sprawdzianami i kartkówkami. To jest jeden z nielicznych miesięcy kiedy nie ma ani jednego dnia wolnego. Niestety nic na to nie poradzę, więc zostaje mi to przetrwać. Może przynajmniej w rekolekcje nie będę musiała wychodzić z domu ;)
Plusem marca jest na pewno to, że zbliżamy się do upragnionego lata. Ja nie mogę już się doczekać tej pory roku nie tylko dlatego, że jest ciepło i nie trzeba chodzić do szkoły, ale również dlatego, że zaczynam wakacje swoimi urodzinami i to już siedemnastymi :) Jejku, czas leci nieubłaganie.



















A wam co najbardziej i najmniej podoba się w tym miesiącu?
Macie pomysł na następnego posta? Chętnie się dowiem co chcielibyście tu zobaczyć.
Dajcie znać w komentarzach!
Życzę wam miłego tygodnia <3



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy