About that break ...

By Unknown - maja 06, 2017

Hejka! Na samym początku chciałabym was przeprosić za tą ponad miesięczną przerwę. Niestety laptop był w naprawie, a jak już go odzyskałam nie miałam zbytnio czasu na napisanie żadnego posta z powodu szkoły i dużego natłoku nauki. Przez to muszę was uprzedzić, że posty nie zawsze będą pojawiać się co tydzień, mogą być czasami co dwa tygodnie.

W trakcie tej przerwy wybrałam się do Krakowa z dwiema koleżankami. Muszę się wam przyznać, że uwielbiam to miasto. Jest pełne życia i architektura za każdym razem mnie zachwyca mimo, że byłam tam już kilka razy. Głównym celem naszej podróży było odwiedzenie muzeum sztuki współczesnej - MOCAK. Osobiście bardzo mi się podobało.

Nie wiem jak wam ale mi czas leci strasznie szybko. Nie tak dawno temu jeszcze byłam przerażona rozpoczęciem nauki w liceum, a teraz został mi tylko miesiąc szkoły, a dokładnie 21 dni do wystawienia ocen ( tak oficjalnie to 24 lecz mnie nie będzie od 31.05 do 02.06 w szkole ). Razem z moją klasą wybieramy się na wycieczkę do Włoch 9 czerwca i wracamy 14.06, więc zostało bardzo mało czasu do ogarnięcia wszystkiego co jest związane ze szkołą.

Nie mogę doczekać się czerwca nie tylko ze względu na wycieczkę ale również dlatego, ze 1 czerwca jest koncert Ariany Grande w Łodzi na którym będę miała okazję być. Z góry wam obiecuję, że post z relacją z tego wydarzenia na 100% pojawi się na tym blogu :)












A wam też tak szybko minęły te 4 miesiące?

Weronika xoxo



  • Share:

You Might Also Like

1 komentarzy