summer time

By Unknown - sierpnia 20, 2017

Hejka! Witam was po przerwie na moim blogu :) 
Początkowo nie planowałam tej przerwy ale gdy zobaczyłam jak zapchany mam czerwiec, postanowiłam nic nie dodawać i skupić się na szkole. Pisze posta dopiero teraz, ponieważ chciałam te wakacje spędzić bez żadnych zobowiązać i wypocząć jak należy. 


JAK WAM MIJAJĄ WAKACJE?!

Dla mnie osobiście te wakacje mijają bardzo dobrze :) szkoda, ze zostały jeszcze tylko 2 tygodnie obijania się i trzeba będzie wrócić do szarej rzeczywistości, którą jest szkoła.

Nie wiem jak wy ale ja praktycznie całe wakacje przesiedziałam w domu i szczerze tego nie żałuje. Tylko raz opuściłam dom i to tylko na jednodniową wycieczkę do Warszawy aby uczestniczyć z m&g Matta Espinosy. Całą resztę wakacji nie ruszyłam się z kanapy. Udało mi się zobaczyć w tym czasie jeden cały serial, nadrobić inny ( o serialach będzie post, więc wtedy wam o nich opowiem ;) ) Udało mi się również przeczytać bardzo fajną książkę i jestem w trakcie czytania następnej. Zobaczyłam też bardzo dużo filmików na yt, w większości są to fanowskie edity i muszę wam powiedzieć, ze w niektórych z nich się zakochałam. Są solidnie zrobione i przy oglądaniu paru się popłakałam ( przeważnie przy crack videos ). 

Na te ostatnie dwa tygodnie wolności nie mam żadnych planów w zasadzie, no może oprócz zobaczenia kolejnego serialu, dokończenia książki oraz przygotowaniu się na ten rok szkolny, który będzie cięższy niż poprzedni na 100%. 


A wy co zrobiliście w te wakacje? Co zwiedziliście? A może przesiedzieliście całe wakacje w domu jak ja? 
Dajcie znać w komentarzach :)

Weronika xoxo

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy